poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Kultowa lodówka SMEG

Jeden z produktów, który znajduje się na liście marzeń wielu z nas. Lodówka włoskiej firmy SMEG, stylizowana na lata 50'te, stała się ikoną stylu retro. Zdominowała rynek nowym spojrzeniem na sprzęt gospodarstwa domowego, zachowując tym samym nieodłączne elementy funkcjonalności czasów obecnych. Produkt ten jest doskonałym przykładem na to, że moda nie przemija, a zatacza kręgi. Tęsknota za tym "co było" trwa w każdym z nas.

Zespół projektowy SMEG'a stworzył kolekcję bogatą w kolory, o charakterystycznych dla stylu vintage zaokrąglonych kształtach. Produkty z linii stylistycznej RETRO 50'S znaleźć możecie na oficjalnej stronie smeg.pl, my tymczasem przedstawiamy wam zestawienie wnętrz, w których lodówka ta odgrywa pierwszoplanową rolę. 

 


 

 

  


 

 


 

 


 


 

 

 

 


 

 

 

 


 

 



 

 

foto: pinterest.com

7 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy wpis. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie jeśli chodzi o wygląd to jak najbardziej ta lodówka jest ładna. Ja mam jednak u siebie takie miejsce, że muszę mieć lodówkę do zabudowy i takiej szukam. Nawet czytałam porady o tym na https://czary-marty.pl/2020/02/lodowki-do-zabudowy.html więc jestem już bliżej zakupu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie takie lodówki są bardzo ładne, ale u mnie jest innego typu w domu. Akurat tak się przytrafiło, że w ostatnim czasie zaczęła ona źle pracować. Wtedy zgłosiłem się do serwisu AGD http://serwisagd.wroclaw.pl/ który poradził sobie z problemem błyskawicznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy artykuł. Jestem pod wielkim wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak naprawdę mi również taka lodówka się podoba i może to będzie mój następny zakup. Na ten moment przede wszystkim jestem bardzo zadowolony z faktu montażu lodówki do zabudowy. Wykonała te prace firma https://serwisagd-technik.pl/montaz-lodowki-do-zabudowy-wroclaw/ i wiem, że to jest właściwa opcja.

    OdpowiedzUsuń