wtorek, 21 sierpnia 2012

Inspiracje światłem


Współczesny dizajn opiera się głównie na poszukiwaniu  inspiracji w otaczającym  nas świecie.

Ja także postanowiłem poszukać natchnienia.  Zachwyciło mnie pewne zjawisko, które można zaobserwować  w wiekowych katedrach,  gdzie piękna gra kolorów samego wnętrzach nadaje im niezwykłego klimatu. Można pokusić się o stwierdzenie, iż  obdarza ich magicznym znaczeniem . Tak też właśnie się czuje,  gdy przekroczę wejście z pozoru mrocznej katedry, a po chwili dostrzegam wnętrze rozświetlone tysiącem kolorowych poświat. 

Współczesna technologia oraz pęd ku inspirowaniu się na geniuszu renesansu sprzyja temu,  abyśmy i my w naszych wnętrzach zastosowali kolorowe i klimatyczne oświetlenie.  Przemieni  ono szare i codzienne pomieszczenie  w piękną i klimatyczną przestrzeń.  A w takim miejscu, można spokojnie się zrelaksować i poświęcić czas  na chwilę zadumy i rozważań. Co więcej, stworzyć klimat, który pozytywnie nas nastawi do dalszego działania.

Nie warto więc czekać i kierować się utartymi schematami oświetlenia domu białym światłem. Wprowadźmy do naszego mieszkania  nieco koloru, a zapewniam, że i ta magia z czasem wypełni Wasze osobiste wnętrze. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz